dinsdag 10 juni 2008

Over mij

Hoi,
ik ben wan-qing
ik ben soms wel slordig
maar dat is niet zo'n erge ding

rekenen kan ik goed
maar in tekenen ben ik het beste
men vraagt wel eens hoe ik dat doet

ik hou van puzzels maken
sporten,net zo gaaf
maar met ballen werpen,
zou ik niet snel raken

Elk avond,in bed
bedenk ik mijn verhalen
als ik niet kan slapen,
dan is dat echt vet!

Ik heb drie hardsvriendinnen
maar dat vertel ik niet
dat is leuk, een raad spelletje,
dat moet je maar verzinnen

Mijn lievelings dieren,
zijn konijn,dolfijn en paard
soms ga ik hun verjaardag vieren
maar dat verzin ik maar

ik had wel een konijn
maar die is gepaard
maar de vogel die ik had,
vond ik ook wel fijn

Heb ik nu genoeg gezegd?
wat ik op mijn brood belegt?

al verteld dat ik een meisje ben?
en dat ik veel mensen ken?


dat is al genoeg
dan zeg ik "Doeg!!!!"

1 opmerking:

Thekla zei

Beste Wan Qing, ik geniet van het lezen van je gedichten. je hebt een knap talent voor het ´spelen met woorden`.
Groetjes juf Thekla