woensdag 9 juli 2008

voor sara

Onder het maanlicht,
van de heldere hemel,
zullen we samen kijken, naar de tinkelende sterren
Dan schrijf ik voor jou,
een mooi gedicht

Vertellen we over onze geheimen
over jouw Happy*, of over meesters gezicht ?

neem je mee, jouw paard?
Dan kunnen we vliegen,
over land en aard
langs de duizend sterren,
en de magische muziek van de wind

en mag ik dan weten,
wat je van die jongens vindt?

Nu zeg ik:
Je bent de liefste
je bent de leukste
en ook belangrijk

voor mij...



*Happy is een paard van Sara

1 opmerking:

Anoniem zei

Voor Wan Qing


Ik ken een meisje dat speelt met woorden

Je leest de letters, je hoort akkoorden

Haar toon is zacht, bijna fluweel

Haar gedichten raken je

Soms een beetje, vaak veel.



Blijf dichten meisje met je gouden stem

Betover de mensen met regels die zingen

Over moeilijke, mooie en soms heel gewone dingen…..


Meester Bert