maandag 19 april 2010

SKEP (Stichting Kinderen En Poezie)

Hallo allemaal, de foto's die jullie hier zien zijn gemaakt in Groningen. Samen met Lisa en Daryl. Ik ging daar naar een schouwburg om de prijsuitreiking van een gedichtenwedstrijd bij te wonen. Ik heb er zelf ook aan mee gedaan. En ik heb tot mijn eigen verbazing ook nog eens gewonnen. En nu heb ik dus twee posters in mijn huis! (Posters zijn de prijzen)
Hoera!
Groetjes,
Wan-Qing
PS. Kijk op http://www.skep.nl/ klik op het filmpje om de winnaars te zien. Ik had helaas niet de hoofdprijs.
De station van Groningen
Oosterpoort, de schouwburg



Lekker lunchen!

Kees Spiering (Een dichter) geeft een voordrage

We wachten gespannen af...

Ik werd, nadat ik de prijs in ontvangst nam, geïnterviewd

De ballonnen worden opgelaten

Van links naar rechts: Daryl, Lisa, Kort Jan (van Disney XD) en ik