donderdag 7 augustus 2008

Disneyland Parijs


Zeg sneeuwwitje, waarom ben je zo triest?
Waar is jouw prins op de witte paard,
en de zeven dwergen?
Zijn ze vertrokken, naar een ander land, of naar de bergen.

Mickey mouse, mag ik je wat vragen?
Wat is de leeuwenkoning aan het doen?
Als je het kan wagen.
En heb je minnie weer eens horen klagen?

Hallo tinkerbell,
wat doe je op de punt van het kasteel?
Zoek je naar peter pan,
zie je zo veel?
Zijn de wolken werkelijk,
zo wit als meel?

Alice, hoe was het in wonderland?
Heb je de weg bij de hand?
Is er tussen jouw en die witte konijn al een goede band?
Want ik ben de weg kwijt, in jouw doolhof.
De wegen zijn daar een beetje dof.

Waarom krijg ik geen antwoord
Het gelach van de kinderen, is het enige wat hoort

Ik voel iets kriebelen, in mijn hand
Oh ja, ik ben in Disneyland!

Geen opmerkingen: