maandag 16 februari 2009

zaterdag 14 feb.










Eindelijk is het zover! We zijn al in China. Dat was vermoeiend hoor!
Eerst moest ik 3 uur in de ICE (InterCity Express) Dt was slecht weer. Het sneeuwde een beetje. Duitsland was helemaal wit. Wij hebben de hele dag gewacht in de vluchthaven Frankfurt. Toen we eindelijk in de vliegtuig stapte was het al 7 uur. De vliegtuig reed langzaam van het haven weg. Opeens stond het stil. We werden helemaal in onze stoelen geschoten, het schoot af!Langzaam ging ik omhoog, het leek wel dt ik zwoof. Ik voelde me luchtig, en ik was in de lucht! Toen ik naar beneden keek, zag ik iets blinken, allerlij kleurijke lichtjes onder ons!!!! Het leek net een droom, het was heel erg prachtig, manjefiek en cool.




's avonds kregen we de film Narnia. Het was prachtig.




Toen ik de volgende morgen wakker werd, gingen we al bijna landen.




Het was prachtig buiten. Het ws net een plattegrond, van klei of van lego, en wolkjes die boven de plttegrond zweven. De wolkjes waren net schilderijen in magische kleuren!




Ding Dong! We gaan landen!" zei een mevrouw in het Engels en in het Chinees.




Mijn oren deden verschrikkelijk pijn toen we gingen landen. Maar ik zag heel veel wolken en heel veel landschap.




Toen we in Shanghai waren werden we afgehaald door de man van mijn tante. Nu zit ik op hun computer. Het is laat hier!!!

Geen opmerkingen: