maandag 16 februari 2009

zondag 15 feb. (bruiloft)

Vandaag is de bruiloft van mijn tante. Ze zag eruit als een prinses.
Er was een grote zaal met een pad vol bloembladeren. En veel grote tafels. Daar kwam het eten op. Toen er een romantisch lied kwam en de lichten uit waren en de spotlicht naar de deur opening werd gericht, kwam de bruidspaar naar binnen, door een grote poort van witte veren. Twee meiden gooide bloembladeren. Een presentator begon te praten, en intussen schuifelde de bruidspaar door. Toen ze op de podium waren en de spotlicht erop was gericht, hebben ze elkaar een mooie belofte gegeven en gaven elkaar een klein kusje. Toen kwam er een schattig kinderliedje. En toen kwam er een meisje die een doosje vasthield. Daar zaten twee glinsterende ringetjes in. Ze gaven elkaar een ring en kuste elkaar.
Dat was een romantisch bruidloft.

Ik heb het opgenomen, ik probeer het later op de blog te zetten.

1 opmerking:

Wan-Qing Wang zei

wat een prachtige verhaal van china ik was lekker ookbij china maar toen mist ik nederland